sobota, 3 maja 2014

Pierwszy post

Pierwszy post jest zawsze najtrudniejszy. Nikt nie chce zabrzmieć pretensjonalnie, ani też nudno. Ciężko też jest zacząć blogowanie bez jakiegokolwiek powitania. Dlatego też i ja zacznę od kilku początkowych słów.
Blogowanie nie jest mi obce - swojego pierwszego bloga założyłam w wieku 11/12 lat. Fakt, wiele się od tego czasu zmieniło, jednak jedna rzecz pozostała niezmienna - nadal lubię coś tworzyć, pisać. Na szczęście z biegiem czasu zmieniło się to, co piszę oraz to, jak piszę. Moje poprzednie blogowe przedsięwzięcia nie wytrzymały próby czasu, jednak tym razem mam nadzieję, że będzie inaczej.
Mam wiele zainteresowań i nie chciałabym ograniczać tego miejsca tylko do jednej konkretnej tematyki, dlatego też pojawiać się tu będą różnorodne posty. Tak więc, Czytelniku, znajdziesz tu recenzje książek, filmów, zdarzą się posty o modzie, a czasami nawet mogę pokusić się o jakiś felieton.
Bez zbędnego przedłużania - zapraszam na kolejny, tym razem mniej oficjalny, post, który już niedługo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku! Pięknie dziś wyglądasz, mam nadzieję, że masz dobry dzień! ;-) Pozostaw po sobie ślad w postaci komentarza - będzie mi bardzo miło poznać Twoją opinię.

Jeśli mogę tylko prosić - nie rób z komentarzy śmietnika. To nie miejsce na darmową reklamę. Spam będzie usuwany.

Pamiętajcie, że komentując, nie jesteście anonimowi. Odwiedzanie strony oraz wszelaka aktywność na niej, są jednoznaczne z akceptacją tego, iż Google pobiera Wasze dane i przetwarza je, w celu lepszego dostosowania pokazywanych treści do Waszego gustu.