piątek, 30 grudnia 2016

Tajemny konkurs - wyniki!

Czas ogłosić wyniki konkursu, w którym do wygrania był Tajemny ogień! Pojawiło się sporo zgłoszeń, co bardzo mnie cieszy. A kto wygrał? Zapraszam do rozwinięcia!

Post konkursowy, w którym są zawarte wszelkie zasady konkursu przypominam >>tutaj<< i bez przedłużania przechodzę do konkretów.
Do konkursu zgłosiło się 27 osób, z czego dwie miały podwójne losy, zgodnie z obietnicą z poprzedniego konkursu, więc losów było 29. Każdej osobie w komentarzu przypisałam numer, zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Do wylosowania osoby, która zwyciężyła, wykorzystałam stronę losowe.pl.

Wyniki prezentują się następująco:
Tajemny ogień wędruje do Doroty, gratuluję! ;-)
Czekam na e-mail z adresem do wysyłki przez 5 dni. Mój e-mail: amandaasays@gmail.com

A jeśli tym razem Ci się nie udało, to nie martw się - to na pewno nie jest ostatni konkurs! Być może już niedługo rozpocznie się kolejny. ;-) 
A już jutro zapraszam Was na recenzję nowej książki Tarryn Fisher - Margo. I jako, że tam chcę się skupić konkretnie na książce, to już dziś chciałabym Wam życzyć udanego Sylwestra. Mam nadzieję, że spędzicie go w miłym towarzystwie! ;-) 🎉

36 komentarzy:

  1. W konkursie nie brałam udziału i jestem tu zupełnie przypadkiem, jednakże widzę że książka coraz częściej jest komentowana/ recenzowana na wszelakich postach. Może czas się nią zainteresować? Będę musiała to przemyśleć, ale wpierw Dżuma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Dżumie zdecydowanie polecam zmienić klimat i sięgnąć właśnie po Tajemny ogień. ;)

      Usuń
  2. Gratuluję wygranej i czekam na recenzję "Margo", bo pozycja wydaje się interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja już jest i książka faktycznie jest bardzo interesująca. ;D

      Usuń
  3. Gratulacje :)
    Teraz czekam na recenzję po przeczytaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja już jest, zapraszam do przeczytania. ;)

      Usuń
  4. Gratulacje.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! I szczerze mówiąc zastanawiam się jakim cudem pominęłam ten konkurs:/ ale może uda się następnym razem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze na pewno się jakiś konkurs pojawi. ;)

      Usuń
  6. Zwyciężczyni gratuluję, a na kolejną recenzję czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej! Z pewnością książka przyniesie nieposkromioną radość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) Czekam na recenzję <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! A niech to! znowu nie udało mi się wygrać, ja to mam pecha!!! Szczęście na pewno nie jest po mojej stronie ostatnio, haha :)
    Dawno mnie nie było, więc musze przeczytac poprzednia recenzje, wiec nie zapomnij sprawdzic komentarzy :D
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzam na bieżąco, nic mi nie umknie. ;) A konkursy jeszcze się jakieś na pewno pojawią, więc może następnym razem się uda. ;)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. A jednak, los Ci sprzyja na sam koniec roku. ;D

      Usuń

Czytelniku! Pięknie dziś wyglądasz, mam nadzieję, że masz dobry dzień! ;-) Pozostaw po sobie ślad w postaci komentarza - będzie mi bardzo miło poznać Twoją opinię.

Jeśli mogę tylko prosić - nie rób z komentarzy śmietnika. To nie miejsce na darmową reklamę. Spam będzie usuwany.