sobota, 20 sierpnia 2016

KONKURS! Wygraj "Samotność odległych gwiazd"


Nie tak dawno zapraszałam Was na kosmiczną podróż z debiutancką powieścią Kate Ling, pod tytułem "Samotność odległych gwiazd", czyli pierwszą częścią trylogii o zakazanej miłości w przestworzach kosmosu. Miłości, która zbuntuje się przeciwko wszelkim zasadom, podejmując się desperackich czynów, by kochankowie nie zostali rozdzieleni.
Moją recenzję możecie przeczytać >>TUTAJ<<

Mam do rozdania jeden egzemplarz tej książki, a zdobyć możecie go w bardzo prosty sposób - wystarczy włączyć wyobraźnię i odpowiedzieć na zadanie konkursowe.
Zapraszam!

ZADANIE KONKURSOWE
Pasażerowie statku Ventura nigdy nie widzieli Ziemi. Są świadomi tego, że urodzili się na statku i na tym statku umrą. Jednak w ich sercach rozpala się iskierka nadziei, gdy przelatują niedaleko planety Huxley-3, którą mają zbadać pod kątem istnienia życia i panujących warunków.
Napisz (w kilku zdaniach), jak Ty wyobrażasz sobie Huxley-3. Czy jest to planeta podobna do Ziemi, czy też zupełnie inna? Jakie panują tam warunki, czy ktoś ją zamieszkuje?
Wygrywa najciekawsza odpowiedź.

REGULAMIN:
1. Organizatorem konkursu jest Amanda z bloga Amanda Says.
2. Nagrodę, w postaci jednego egzemplarza książki "Samotność odległych gwiazd" autorstwa Kate Ling ufundowało Wydawnictwo Amber, zaś za wysyłkę odpowiedzialna jest autorka bloga.
3. Konkurs trwa od 20.08.2016 r. do 10.09.2016 r., do godziny 23:59.
4. Aby wziąć udział w konkursie, musisz odpowiedzieć w komentarzu pod tym postem na zadanie konkursowe oraz spełnić warunki wymienione w regulaminie.
5. Aby uczestniczyć w konkursie, należy zostać publicznym obserwatorem bloga.
6. Udostępnij baner konkursowy (grafika na początku posta) na wybranej z platform: Twój blog/Google+/Instagram/Facebook.
7. Wysyłka nagrody jedynie na terenie Polski.
8. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 5 dni od daty ukończenia konkursu.
9. Zwycięzca zobowiązany jest zgłosić się do mnie w mailu do 5 dni od ogłoszenia wyników, celem podania adresu do wysyłki nagrody. W przypadku braku kontaktu, nagroda przepada na rzecz innej osoby. Mój mail to: amandaasays@gmail.com
10. Organizatorka konkursu zastrzega sobie prawo do zmiany zasad w trakcie trwania konkursu. Biorąc udział zgadzasz się z regulaminem.

WZÓR ZGŁOSZENIA:
Wyruszam w kosmiczną podróż!
Obserwuję jako:
Udostępniam baner:
Odpowiedź na zadanie konkursowe:

https://www.facebook.com/AmandaSaysBlog/
Zachęcam też do polubienia mojej strony na Facebooku >>TUTAJ<<, jednak nie jest to warunek obowiązkowy. Po prostu będzie mi bardzo miło, jeśli to zrobisz. No i będziesz na bieżąco z tym, co dzieje się na blogu i kiedy pojawią się wyniki. ;-)
Życzę wszystkim powodzenia! Mam nadzieję, że podzielicie się swoimi kreatywnymi pomysłami!

61 komentarzy:

  1. No niestety nie jestem zbyt kreatywna więc raczej nie uda mi się wygrać :D życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, serdecznie zachęcam! ;)

      Usuń
  2. Wyruszam w kosmiczną podróż!
    Obserwuję jako: Quidportavi ii
    Udostępniam baner: https://doinnego.blogspot.com/
    Odpowiedź na zadanie konkursowe:
    Huxley-3 jest niewielki. Wokół niego kursują dwa księżyce, jeden nieco większy od drugiego, jednak to ten drugi robi wrażenie - jest krwistoczerwony. Na Huxley-3 jest multum roślin, ale nie ma ani odrobinki zieleni. Tutejsza flora ma barwę atramentu, jak gdyby ktoś odwrócił kolory w edytorze kolorów. Woda, a raczej ciecz płynąca licznymi strumyczkami, przypomina barwą wino, jest niemalże czarna. A co z fauną? Ano jest, ale... nie taka, jakiej się spodziewałam. Największymi istotami żyjącymi na Huxley-3 są motyle niewiele większe od mojej dłoni. Żadnych ssaków, żadnych ptaków. Jedynie owady. A... no i ten zapach! Ktoś mi wyjaśni czemu wszystko na Huxley-3 pachnie zmywaczem do paznokci?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w konkursie! ;)

      Usuń
  3. Niestety moja wyobraźnia w ostatnich dniach słabo działa, dlatego nie wezmę udziału w konkursie, jednak życzę innym powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze sporo czasu do końca, więc może akurat coś wymyślisz ;) Serdecznie zachęcam! ;)

      Usuń
  4. niestety dowiedziałam sie o twoim blogu za późno
    poeta112 blogspot com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego za późno? Konkurs nadal trwa! ;)

      Usuń
  5. Ja może trochę nie na temat tego postu, bo akurat nie jestem zainteresowana tą książką :P Tak się jednak składa, że sama przez cztery lata życia byłam ogromną fanką kinematografii indyjskiej, Bollywood, Tollywood i Kollywood :) Na swoim koncie mam około 200 obejrzanych filmów :D Jednak przerwałam przygodę jakieś 5 lat temu i teraz mam prośbę - może mogłabyś mi polecić coś z nowszych filmów? Ostatnio widziałam Ram Leelę z Deepiką (super) i mam w planach Bajirao Mastani. Oprócz tego to nie mam pojęcia co warto zobaczyć, liczę na Twoją odpowiedź :) Ja służę w poleceniu starszych filmów ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, miło poznać kogoś, kto podziela moją miłość do kina indyjskiego! ;) Ja sama siedzę w tym już ponad 10 lat, więc chętnie coś polecę. ;) Popatrz u mnie w zakładkę filmy, tam większość to właśnie produkcje indyjskie i to takie, które zdecydowanie polecam. ;) Poza tymi, które tam znajdziesz, to może podpowiedz mi, jakie gatunki lubisz i aktorów, to coś pomyślę jeszcze. ;)

      Usuń
    2. Właśnie przejrzałam Twoją zakładkę i skuszę się na "Dil Dhadakne Do" na pewno :D "Yeh Jawaani Hai Deewani" widziałam. A najbardziej lubię Prabhasa, Shahida Kapoor, Ranbira, Sonam, Preity Zintę, Rani, Madhuri, Aamira, Abishka kurcze sporo ich :D Jednak teraz interesują mnie przede wszystkim filmy bardzo tradycyjne, indyjskie, ze strojami, muzyką i klimatem zbliżonym do Devdasa, Umrao Jaan czy Ram Leela właśnie.

      A nie myślałaś o założeniu Disqusa? Ja długo się przed tym wstrzymywałam, ale jest o wiele łatwiej kiedy dostaje się na maila wiadomość, że ktoś odpisał na Twój komentarz ;)

      Usuń
    3. Prabhasa uwielbiałam w Munnie i Varsham, to były czasy! ;) Jeśli Shahid i Sonam, to polecam Mausam - grają tam razem i film jest niezwykle klimatyczny. Sonam zagrała też w bardzo przyjemnym Khoobsurat, a u Ranbira polecam Barfi!, gdzie partneruje mu Priyanka i Illeana. Aamir i Abhishek ostatnio razem w Dhoomie nowym grali, ale mi tak średnio ten film przypadł do gustu.
      A co do takich tradycyjnych, to teraz o nie trochę ciężko, bo te Indie się amerykanizują na potęgę i trudno o jakieś takie klimaty. Klasyczne stroje pojawiają się w Chennai Express z Deepiką i SRK, ale tam to raczej typowa komedia, więc klimatów Devdasa raczej nie uświadczysz.

      Disqusa bardzo nie lubię. Wiecznie mam z nim problem na innych blogach, bo się nie chce załadować i czasami po prostu odpuszczam komentowanie. Te powiadomienia dobre, ale tutaj chyba też się da zaznaczyć opcję "powiadamiaj mnie", przy pisaniu komentarza. Nie sprawdzałam nigdy, czy to działa, ale wydaje mi się, że powinno. ;)

      Usuń
  6. Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom konkursu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do wzięcia też udziału ;)

      Usuń
    2. Książkę już mam, więc wolę dać szansę innym uczestnikom.

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy konkurs i nagroda, powodzenia wszystkim startującym! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do dołączenia do zabawy! ;)

      Usuń
  8. Hej:) O jejku bardzo chciałabym przeczytac tę książkę niestety jestem tak strasznie kiepska w wymyślaniu jakichkolwiek historii, ze nawet nie próbuje. Haha, ale pozostałym życze szczęścia :)
    Pozdrawiam cieplutko:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, przecież nic nie tracisz! ;)

      Usuń
  9. Powodzenia wszystkim startującym. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do wzięcia też udziału! ;)

      Usuń
  10. To ta książka, która do mnie nie przemawiała żadnym magicznym głosem :D Odpuszczę sobie ten konkurs, ale życzę powodzenia wszystkim uczestnikom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nic na siłę. ;)

      Usuń
    2. Z kosmosu to ja tylko Gwiezdne Wojny toleruję ;)

      Usuń
    3. O, a ja znowu jakoś za nimi nie przepadam. Co człowiek, to inne upodobania. ;)

      Usuń
  11. Wszystkim uczestnikom życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do przyłączenia się do zabawy! ;)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. A może też weźmiesz udział? ;) Serdecznie zachęcam ;)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Zapraszam do udziału w konkursie! ;)

      Usuń
  14. Znów miłość i kosmos? :c Hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomyślę i jeżeli coś wymysle to chętnie wezmę udział!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam! Jeszcze masz trochę czasu - mam nadzieję, że weźmiesz udział w konkursie ;)

      Usuń
  16. SUPER POST!
    disneylandia-pl.blogspot.com Zapraszam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super spam! Nie śmieć tu więcej, z łaski swojej. -.-

      Usuń
  17. Kurcze, chciałabym przeczytać tą książkę ;p
    Jestem trochę mało kreatywna, ale mam jeszcze czas więc pomyślę. Spróbować zawsze można ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz jeszcze trochę czasu, mam nadzieję, że uda Ci się coś wymyślić! ;)

      Usuń
  18. Wiesz, że nie czytam tego typu literatury, ale życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tym razem sobie odpuszczę konkurs, ale życzę powodzenia innym :)
    zapraszam do siebie na post o Zmianach na blogu, to dla mnie ważne. Proszę, zajrzyj :) http://want-cant-must.blogspot.com/2016/08/zmiany.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam następnym razem. ;)

      Usuń
  20. Wyruszam w kosmiczną podróż!
    Obserwuję jako: Kremciowata
    Baner:http://pomiedzy-wersami.blogspot.com/p/banery.html
    Odpowiedź: Huxley-3 jest to bezkresna, ale piękna kraina. Trawa, jest tam fioletowa, a liście drzew niebieskie. Codziennie rano Foxy zamieszkujące tę planetę budzi piękne pomarańczowe słońce. A co to są Foxy? Foxy, jest to gatunek stworzeń zamieszkujący Huxley-3. Potrafią one zmieniać swój wygląd i wyglądać jak ktokolwiek.
    Nie jestem zbyt kreatywna, ale oj tam :P Zawsze warto spróbować :D Życzę powodzenia innym uczestnikom :)
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w konkursie! ;)

      Usuń
  21. Jakiś czas temu słyszałam o tej książce i strasznie chciałabym ją przeczytać! Ale chyba nie mam szczęścia do konkursów :p
    Powodzenia dla innych :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto wziąć udział, serdecznie zachęcam! ;)

      Usuń
  22. Wyruszam w kosmiczną podróż!
    Obserwuję jako: Magdalena Z
    Udostępniam baner: http://pierwsza-strona.blogspot.com/
    Odpowiedź na zadanie konkursowe:
    Huxley-3 wyobrażam sobie jako miejsce ze snów, wypełnione niezwykłą magią, która zdawałaby się wypływać z samego wnętrza planety. Byłoby pełno rwących potoków, przesiąkniętych gwałtownością rzek i wodospadów, wokół których rosłaby bujna roślinność, emanująca wszelkimi kolorami. Drzewa o liściach w kolorze przyjemnego dla oka fioletu świeciłyby w ciemności, wskazując ścieżki w gęsto zarośniętych lasach. Tak samo porosty, jarzące się wszelką zielenią oraz kwiaty, zachwycające każdą barwą tęczy.
    Wśród roślinności kryłyby się zwierzęta wszelkiej maści, wyglądające jak mieszanina różnych gatunków - niebieskie gazele, skaczące niczym kangury, kucyki, posiadające lwie łapy lub koty z podwójnymi ogonami i zajęczymi uszami.
    Wszystko to byłoby okryte przyjemnymi dla ucha dźwiękami przyrody, cykaniem błękitnych świerszczy, brzęczeniem maleńkich pszczół z motylimi skrzydełkami i szumem lekkiego, ciepłego wiatru. Na niebie przez cały dzień oraz noc widoczny byłby wielki, pęknięty na trzy części księżyc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w konkursie! ;)

      Usuń
  23. Chciałabym wziąć udział, ale aktualnie nic oryginalnego nie przychodzi mi do głowy :( Może jak najdzie mnie wena, to wrócę tutaj do końca terminu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zachęcam, może akurat wpadniesz na jakiś pomysł! ;)

      Usuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jednak się zdecydowałam :)
    Trochę późno, ale kompletnie nie miałam czasu wymyślić czegoś sensownego. Przypomniało mi się o konkursie dopiero dzisiaj i tak wchodzę sprawdzam, i całe szczęście jeszcze nie za późno.
    Jak to mówią: lepiej późno niż wcale ;) Więc...

    Wyruszam w kosmiczną podróż!
    Obserwuję jako: ByLove
    Udostępniam baner: http://bollywood-kino.blogspot.com/
    Odpowiedź na zadanie konkursowe:
    Drzwi statku otwierają się z głośnym sykiem. Przepycham się do przodu. Jest straszny tłok. Każdy chce jako pierwszy zobaczyć Huxley-3. Więc i ja z determinacją przepycham się do pierwszego rzędu. Na początku oślepia nas zielonkawy blask. Mrugam, próbując odzyskać ostrość widzenia. Drzwi się otwierają, uderza nas fala duchoty. Robię krok do przodu wraz z pozostałymi i jako jedna z pierwszych stawiam stopę na Huxley-3. Mój but ląduje w brązowawym, kleistym błocie. Cała ziemia pokryta jest błotem. Wokół rośnie kilka dziwnych roślin. Nigdy takich nie widziałam. Są podobne do drzew, ale zamiast gałęzi mają grube niebieskie łodygi, zakończone wielkimi, żółtymi kokonami. Wdycham ciężkie powietrze i czuję w nim jakiś słodkawy posmak. Kiedy próbuję coś powiedzieć, słyszę, że mój głos jest zniekształcony. Słyszałam, że podobny efekt można uzyskać wdychając hel. Dziwne. Patrzę w górę. Niebo pokrywają zielone chmury, ale wzrok przyciąga ogromny, połyskujący srebrem księżyc.
    Huxley-3 to planeta mokra, błotnista, co kilka godzin leje kwaśny, ale nieszkodliwy deszcz. Od ciężkiego powietrza i pewnie wysokiego ciśnienia strasznie boli wszystkich głowa. A co najgorsze, okazuje się, że nie żyje tam nic poza bakteriami. Na pierwszy rzut oka już mi się tu nie podoba. Słyszałam, że Ziemia jest o wiele ładniejsza. Zobaczymy, co pokażą dalsze badania nad Huxley-3.

    Postanowiłam to zrobić w formie króciutkiego opowiadania z perspektywy pasażera statku. Mam nadzieję, że to zgodne z regulaminem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w konkursie! ;)

      Usuń
  26. Wyruszam w kosmiczną podróż!
    Obserwuję jako: Wero Nika
    Udostępniam baner: https://plus.google.com/u/0/107136772693753931985/posts/cEhxJ8tttJ1
    Odpowiedź na zadanie konkursowe:
    Moim zdaniem planeta Huxley-3 może być podobna do Ziemi a jednocześnie całkowicie inna. Powierzchownie może dawać wrażenie opuszczonej lub wymarłej. Według mnie planeta Huxley-3 jest mała- mniejsza od Ziemi. Mogą być na niej budynki dające wrażenie niezamieszkałych przez nikogo, szarych, zaniedbanych. Trochę taki "świat duchów".
    Ale to tylko pozory.
    W gruncie rzeczy, jeśli ktoś trafi na nią, pozna jej prawdziwe oblicze. Sposób w jaki "budzi się do życia", kiedy świat nabiera kolorów.
    Wtedy wszystkie organizmy żywe wyłażą z ukryć, a świat tętni życiem. Na planecie żyją podobne gatunki jak na Ziemi. Świat jest zamieszkały przez istoty inteligentne. Wszyscy mówią jednym językiem- zwierzęta, nawet rośliny! Myślę, że dominującym gatunkiem na planecie mogliby być ludzie- tak jak na Ziemi. Ale inni. Byliby niżsi, mądrzejsi i posiadaliby jakieś specjalne zdolności. Jedni by leczyli dotykiem, drudzy by mieli większą siłę, inni szybkość, wytrzymałość, telepatię, telekinezę, i wiele, wiele innych mocy...
    Rośliny mogłyby się przemieszczać i zmieniać swój kolor.
    Według mnie budynki, które z pozoru wydają się na niestabilne ( a to wszystko po to, by zniechęcać podróżnych do wchodzenia do środka), we wnętrzu są naprawdę oszałamiające (trochę jak TARDIS). Znajdowałyby się tam maszyny, których jeszcze człowiek z Ziemi nie widział. Istniałyby latające statki, pływające samochody, buty, w których można poruszać się w powietrzu. Zwierzęta, które na Ziemi są nieszkodliwe, w Huxley-3 są niebezpieczne (na przykład muchy, motyle, żaby) ale ich ilość jest ograniczona. To idzie również w drugą stronę- te niebezpieczne na Ziemi są łagodne w Huxley-3. Nocą na niebie pojawiają się przepiękne zorze polarne oraz widać duże trzy sąsiednie inne planety. W nocy rośliny przybierają kolor neonowy- świecą się, śpią wtedy. Nad rankiem, gdy ma wschodzić Słońce, rośliny tracą swój blask i zaczynają cicho śpiewać, budzić się.
    Myślę, że planeta Huxley-3 jest w pewien sposób magiczna.
    :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w konkursie! ;)

      Usuń

Czytelniku! Pięknie dziś wyglądasz, mam nadzieję, że masz dobry dzień! ;-) Pozostaw po sobie ślad w postaci komentarza - będzie mi bardzo miło poznać Twoją opinię.

Jeśli mogę tylko prosić - nie rób z komentarzy śmietnika. To nie miejsce na darmową reklamę. Spam będzie usuwany.