piątek, 1 lipca 2016

Konkurs [ZAKOŃCZONY] + Zalotny tag książkowy

Dzisiaj zapraszam Was na Zalotny tag książkowy, do którego nominowała mnie Onlypretender z bloga Wyznania uzależnionej od... książek, a także na konkurs, w którym do wygrania będzie jedna z najbardziej wzruszających książek, jakie przyszło mi czytać, czyli "Zanim się pojawiłeś" autorstwa Jojo Moyes.  
Zapraszam!


ZALOTNY TAG KSIĄŻKOWY
Faza 1: Zauważenie - książka, którą kupiłam ze względu na okładkę
Niemal każda książka na mojej półce. ;-) Jestem totalnym wzrokowcem i w przypadku książek widać to idealnie.

Faza 2: Pierwsze wrażenie - książka, którą kupiłam ze względu na opis
Zdecydowanie "Morze Spokoju" Katji Millay oraz "Prawda o dziewczynie" T.R. Richmonda. Fakt, zaczarowały mnie też okładkami, ale opisy sprawiły, że absolutnie musiałam kupić te książki i nie wahałam się ani chwili.

Faza 3: Słodkie słówka - książka ze świetnym stylem pisania
Jest wiele takich książek, ale jeśli miałabym wybrać jedną, to zdecydowanie będzie to "Delirium" Lauren Oliver, w której co chwilę zaznaczałam jakiś cytat. Byłam pod wielkim wrażeniem stylu autorki i mam nadzieję, że inne jej książki mnie również nie zawiodą.
Dodałabym też książki Johna Greena, nie jedną konkretną, a ogólnie jego twórczość, gdyż niesamowicie uwielbiam jego styl pisania.

Faza 4: Pierwsza randka - pierwszy tom serii, który sprawił, że miałam ochotę od razu zabrać się za kolejne
Znowu "Delirium" autorstwa Lauren Oliver, gdyż zakochałam się w tej książce i po przeczytaniu pierwszej części desperacko szukałam możliwości kupienia kolejnych.

Faza 5: Nocne rozmowy telefoniczne - książka, przy której zarwałam noc
Wybiorę tu książki, które tak mnie wciągnęły, że czytałam je przez całą noc, robiąc tylko przerwy na otarcie łez. Będą to "Wszystkie jasne miejsca" Jennifer Niven oraz dwie książki Johna Greena - "Gwiazd naszych wina" oraz "Szukając Alaski".

Faza 6: Zawsze w myślach - książka, o której nie mogę przestać myśleć
Każda, która w jakiś sposób wywołała we mnie emocje, przez jakiś czas znajduje się w mojej głowie, by potem zastąpiła ją kolejna książka, która mnie potem zachwyci.

Faza 7: Kontakt fizyczny - książka, którą kocham za towarzyszące uczucia
Ponownie "Delirium", gdyż żadna książka nie wzbudziła we mnie tylu sprzecznych emocji, co ten utwór. Dodałabym także "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes, ponieważ dawno nie wzruszyła mnie tak książka, żebym płakała już od połowy i nie mogła powstrzymać łez praktycznie do końca lektury.

Faza 8: Spotkanie z rodzicami - książka, którą chcę polecić znajomym i rodzinie
Znajomym polecam praktycznie wszystko, co przeczytam i mi się spodoba, zaś co do rodziców, to raczej lubią inne książki niż ja. Myślę tylko, że mamie mogłoby się spodobać "Ósme życie" Nino Haratischwili oraz "Światło, którego nie widać" Anthony'ego Doerr'a
Faza 9: Myślenie o przyszłości - książki, które będę czytała jeszcze nie raz
Może przerobię to na książki, które już czytałam nie raz i będą to:

Faza 10: Dzielenie się miłością - nominacje
Nominuję każdego, kto lubi takie tagi i chciałby się podzielić swoimi odpowiedziami. ;-)

A teraz pora na KONKURS!
Zaczęły się wakacje, więc każdy z nas ma na pewno więcej czasu na czytanie. Dlatego też, chciałabym dać jednej szczęśliwej osobie możliwość przeczytania "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes - książki, która złamała mi serce i sprawiła, że wylałam wiele łez.

BANER KONKURSOWY
ZADANIE KONKURSOWE
Wakacje kojarzą mi się z przebywaniem na słońcu oraz różnymi krzyżówkami i łamigłówkami, które rozwiązuję opalając się, gdy nie mam akurat możliwości, by skupić się na książce. Dlatego też, zadaniem konkursowym będzie wskazanie ilości elementów, jakimi różnią się poniższe dwa zdjęcia z filmu "Zanim się pojawiłeś". Polecam powiększyć grafikę, aby móc się jej dokładniej przyjrzeć.
Doskonale wiem, że gdyby każdy miał teraz zaznaczyć te różnice i wstawić obrazek, zrobiłoby się zamieszanie, więc wystarczy, że wpiszecie liczbę różnic, bez pokazywania, gdzie się znajdują. Mam nadzieję, że szybko je znajdziecie i zrobicie to sami, bez zaglądania do innych zgłoszeń! ;-)
ZASADY KONKURSU
1. Organizatorką konkursu jest autorka bloga amandaasays.blogspot.com, czyli Amanda. To właśnie ja zapewniam także nagrodę i ponoszę koszty jej wysyłki.
2. Konkurs trwa od 01.07.2016 r. do 17.07.2016 r. do godziny 23:59.
3. Nagrodą jest książka "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes.
4. Zadaniem konkursowym jest wskazanie liczby różnic między obrazkami. Nagroda zostanie rozlosowana spośród zgłoszeń osób, które podadzą właściwą odpowiedź i spełnią warunki podane w dalszej części regulaminu.
5. Aby móc rozstrzygnąć konkurs, potrzebuję minimum 20 zgłoszeń.
6. W konkursie mogą brać udział jedynie osoby posiadające adres korespondencyjny na terenie Polski.
7. Aby wziąć udział w konkursie, należy zostać publicznym obserwatorem bloga.
8. Udostępnij baner na swoim blogu, Instagramie bądź Google+.
9. Zwycięzca ma 5 dni od ogłoszenia wyników konkursu na podanie mi drogą mailową swoich danych do wysyłki nagrody. W przeciwnym wypadku nastąpi ponowne losowanie. Mój mail to: amandaasays@gmail.com
10. Ogłoszenie wyników nastąpi do 5 dni od zakończenia konkursu.
11. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach losowych i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz 27 z późn. zm.).
12. Organizatorka konkursu zastrzega sobie prawo do zmiany zasad w trakcie trwania konkursu. Biorąc udział zgadzasz się z regulaminem.

WZÓR ZGŁOSZENIA:
Zgłaszam się!
Liczba różnic:
Obserwuję jako:
Udostępniam baner: 

Zapraszam do udziału w konkursie i życzę wszystkim powodzenia!

KONKURS ZAKOŃCZONY! NA WYNIKI ZAPRASZAM >>TUTAJ<<!

82 komentarze:

  1. dziękuję za tak szybką odpowiedź na nominację :) mi niestety Delirium nie przypadło tak bardzo do gustu, światło, którego nie widać jest godne polecenia :)

    Zgłaszam się!
    Liczba różnic: 7
    Obserwuję jako: onlypretender x
    Udostępniam baner: http://wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Delirium mam jakiś sentyment, to chyba jedna z nielicznych książek, której okładka mi się nie podobała, a w treści się zakochałam. ;)

      Usuń
  2. Kurcze, tak zachwalasz Delirium, że mam ochotę biec do księgarni. :P
    Kiedyś szukałam serialu i trafiłam na ten, oparty na Delirium, jednak niestety nakręcili tylko jeden odcinek. Byłam tak strasznie rozczarowana... no, ale kiedy dowiedziałam się, że jest oparty na książce, to całkowicie odżyłam. Teraz czeka w długiej kolejce, aż się za nią zabiorę. :)

    Kurcze, jakbym nie miała własnej wersji Zanim się pojawiłeś, to wzięłabym udział. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serial to absolutny koszmarek! Tak zniszczyli ten pomysł, że oglądanie aż bolało. ;/
      Książka jest o wiele lepsza. Najbardziej podobał mi się pierwszy tom i zdecydowanie był najlepszy z całej serii. ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Nie znam żadnej z tych książek, które wymieniłaś w tagu niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest szansa, by jedną z nich wygrać - zapraszam do konkursu ;)

      Usuń
  4. Również jestem wzrokowce i zawsze jak wyląduję w księgarni wzrok najpierw pada na okładki, a potem czytam opis. Czytałam "Zanim się pojawiłeś" dwa razy, a to tylko dlatego, żeby sprawdzić dlaczego ta książka mi się nie podobała, ale najwyraźniej miałam wobec niej zbyt duże oczekiwania i się zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Ci się nie podobała, ale wiadomo, każdy lubi coś innego. ;)
      Wzrokowcy, łączmy się ;D

      Usuń
  5. Kurde, prawie każda książka na mojej półce, została kupiona, przez to, że ma ładną okładkę. I na moje szczęście, każda okazała się, póki, co, dobra. Uwielbiam szczególnie "Love, Rosie" i "Zostań, jeśli kochasz". Niesamowite! "Zanim się pojawiłeś" miałam w planach zakupić, ale jak jest szansa zdobyć ją w inny sposób, to czemu nie. ;) Także:

    Zgłaszam się!
    Liczba różnic: 7
    Obserwuję jako: SalaamNamaste
    Udostępniam baner: http://salaamnamaste-grafika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też podobały mi się książki, które wymieniłaś! ;) Idealne połączenie pięknych okładek z fantastyczną treścią ;)

      Usuń
  6. Chciałabym znowu zarwać noc przy książce :) niestety moje lenistwo mi na to nie pozwala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już coraz mniej czytam w nocy. Czasami próbuję coś przed snem poczytać, ale bardzo mało, bo od razu zasypiam. ;)

      Usuń
  7. Zgadzam się z Tobą w zupełności, co do "Delirium"! Uwielbiam tą książkę - absolutnie skradła moje serce! :) W niektórych odpowiedziach u mnie znalazłaby się też trylogia "Dotyk Julii", bo u mnie stoi na równi z "Delirium".
    Pozostałe tytuły, które wymieniłaś w większości czytałam i również bardzo mi się podobały :)

    Oczywiście zgłaszam się do konkursu, bo szczęścia trzeba próbować ;p
    Chociaż ogólnie jestem słaba w takich łamigłówkach i musiałam długo się napatrzeć na ten obrazek, żeby znaleźć (mam nadzieję wszystkie już) różnice ;D

    Zgłaszam się!
    Liczba różnic: 7
    Obserwuję jako: ByLove
    Udostępniam baner: http://bollywood-kino.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dotyk Julii" czeka u mnie na półce na przeczytanie i coś czuję, że też dołączy do grona ulubieńców ;)

      Usuń
  8. Też bardzo często sięgam po książki z cudownymi okładkami :D "Delirium" czytałam i nie przypadło mi do gustu, ale mam zamiar zapoznać się z niektórymi innymi książkami, które wymieniłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, każdy lubi coś innego. ;) Mam nadzieję, że chociaż inne książki z tej listy przypadną Ci do gustu. ;)

      Usuń
  9. Czytałam Delirium i rzeczywiście, po skończeniu 1 tomu, musiałam desperacko zdobyć kolejny, choć trzeci tom trylogii jest tak słaby, że w moich oczach ta seria u mnie straciła. Jestem bardzo ciekawa książki "Ósme życie" :>
    Pozdrawiam, Natalia z natalie-and-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, mi też trzeci tom Delirium najmniej się podobał. Za to pierwszy wręcz uwielbiam ;) I to głównie ze względu na pierwszą część moja ocena tej serii jest tak wysoka. ;)

      Usuń
  10. Jak to możliwe, że jescze nie przeczytałam "Delirium", a wszyscy sobje ją tak chwalą - nie wiem. Od dawna sie za nią zabieram, ale wtedy zawsze coś wyskoczy. Poza tym... świetny tag :)
    Do konkursu zgłaszam się, ponkewaz nie przeczytałam jeszcze "Zanim sie pojawiłes", a marze o tym bardzo.
    Zgłaszam się
    Liczba różnic: 7
    Obserwuję jako: Karolina Klekowska
    Udostępniam banerhttps://web.facebook.com/permalink.php?story_fbid=287443648275688&id=100010301640377

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trafiłam na Delirium całkiem przypadkiem, jakieś dwa lata temu w wakacje - wybierałam losowo coś do poczytania i nie miałam pojęcia na co mam humor. Zaciekawił mnie opis i ani się obejrzałam, a wciągnęłam się w historię ;)

      Usuń
  11. Nie znam żadnej z książek, które są bohaterkami tego tagu. Z nim też spotykam się po raz pierwszy.
    Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom konkursu ;)
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też spotkałam się z nim po raz pierwszy dopiero poprzez nominację, dopiero potem zobaczyłam, że trochę się zaczyna pojawiać w blogosferze ;)

      Usuń
  12. Zgłaszam się!
    Liczba różnic: 7
    Obserwuję jako: Alice Tomlinson
    Udostępniam baner: http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie zapraszam na post o Zanim się pojawiłeś, a także na Wyzwanie Lipca :)
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpuszczę sobie ten konkurs, bo posiadam już własny egzemplarz tej cudownej powieści :)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się!
    Liczba różnic: 7
    Obserwuję jako: Pyśka xD
    Udostępniam baner: https://plus.google.com/u/0/116542214028227137975/posts
    Ja z nich wszystkich czytałam tylko gwiazd naszych wina, ale była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię GNW i miło wspominam zarówno lekturę, jak i film ;)

      Usuń
  16. Ja też zwracam dużą uwagę na okładki książek, choć wiem, że tak nie powinno się robić ;(. Dużo książek wymienionych w tagu czytałam i zgadzam się do przypisanych im faz :). Zrobiłabym ten tag, tylko, że już go robiłam ;(

    Zgłaszam się!
    Liczba różnic: 7
    Obserwuję jako: Jabłuszkooo
    Udostępniam baner: http://jabluszkooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się nawet nie wstydzę tego oceniania po okładce, bo głównie trafiam z wyborami ;) Ludzie to wzrokowcy, nic na to nie poradzimy ;)

      Usuń
  17. Widzę że podajesz zupełnie różny od mojego typ książki ;p U mnie pewnie królowalaby polska fantastyka... Jak zawsze. Powiedzenia wszystkim w konkursie:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w fantastykę dopiero zaczynam się zagłębiać ;) Przez długi czas jej nie lubiłam, a potem jakoś mnie zaczarowała i teraz odkrywam ją na nowo ;)

      Usuń
  18. Bardzo fajnie ci tan tag wyszedł:) ja też jestem wzrokowcem i bardzo często patrzę na okładki:)I aż wstyd się przyznać ale z książek, które wymieniłaś czytałam tylko jedną
    Zgłaszam się
    Liczba różnic: 7
    Obserwuję jako Marta M.
    Udostępniam baner: Books--my-life.blogspot.com ( zakładka konkursy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzrokowcy, łączmy się! :D A którą czytałaś? ;)

      Usuń
    2. Zostań, jeśli kochasz ale powiem szczerze że jakoś nie za bardzo ją polubiłam, druga część była moim zdaniem dużo lepsza:)

      Usuń
    3. Mi się chyba bardziej podobała pierwsza część, ale drugą też polubiłam. Spodobał mi się zabieg ze zmianą osoby prowadzącej narrację - fajnie było poznać historię tym razem oczami Adama. ;)

      Usuń
  19. Planuję kiedyś Morze Spokoju. A co do książek... To żadnej nie znam :D Tzn słyszałam o nich, ale to totalnie nie mój gatunek ^^ Z tego też powodu nie biorę udziału w konkursie, choć genialną formę wymyśliłaś ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że polubisz Morze Spokoju tak bardzo, jak ja. ;) To naprawdę niesamowita książka. ;)

      Usuń
  20. Ja chyba nie jestem aż takim wzrokowcem. Owszem, zwracam uwagę na okładki, ale jednak decydujący wpływ ma opis, przekartkowanie książki i znajomość przeze mnie autora. Jeśli w grę wchodzi Ahern, Moccia, Green, Sparks to kupuję w ciemno, bo wiem, że na pewno jest na poziomie. Ale kupowanie na chybił-trafił też mi się zdarza, raczej trafiam z zakupem. :P
    Z przytoczonych przez Ciebie czytałam 'Zostań, jeśli kochasz', podobała mi się ta seria, a 'Wszystkie jasne miejsca' i 'Zanim się pojawiłeś' czekają w kolejce. Mam tyle książek, że na pewno nie starczy mi na nie wakacji. :P

    Co do konkursu to książkę mam, ale jeszcze w starej okładce, gdy pojawiła się na wyprzedaży w Biedronce, ale czemu nie. Albo sama przygarnę, bo okładka jest przepiękna i długo żałowałam, że mam już swój egzemplarz, albo komuś podaruję. :)
    Zgłaszam się!
    Liczba różnic: 7
    Obserwuję jako: Radha
    Udostępniam baner: http://bollywood-by-radha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam z niektórymi autorami, że już mam do nich zaufanie i mniej zwracam wtedy uwagę na okładkę, ale jednak mimo wszystko królują u mnie okładkowe wybory. ;)

      Usuń
  21. U mnie "Prawda o dziewczynie" czeka na swoją kolej, mam nadzieję, że się nie zawiodę, chyba stworzę kolekcję książek z "dziewczynami". Okładka to klucz do sukcesu, bo oczywiście dobra sprzedaje książkę, a jakaś okropna nasuwa pytanie: "Co wyście temu autorowi zrobili?".
    Zgłaszam się!
    Liczba różnic: 7 (zawsze uwielbiałam takie zagadki)
    Obserwuję jako: Ann z
    Udostępniam baner: https://plus.google.com/112649669099025953194/posts/3vcbeB2YzRY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ładna okładka zawsze się sprzeda, nawet jeśli treść będzie słaba.
      Jestem bardzo ciekawa, jak spodoba Ci się "Prawda o dziewczynie" - to dosyć specyficzna książka. ;)

      Usuń
    2. ja np. w "Zaginionej dziewczynie" już mniej więcej od 1/3 książki domyślałam się, że .... :)

      Usuń
    3. Nie czytałam "Zaginionej dziewczyny", więc nie jestem w stanie się odnieść do tego, ale w "Prawdzie..." zakończenie niby było dosyć schematyczne, ale tak jakoś nie podsuwano nam tego pod nos, więc ciągle miałam w głowie inne pomysły na rozwiązanie akcji i ostatecznie trochę mnie zaskoczyło. Może też dlatego książka mi się spodobała ;)

      Usuń
  22. Okładki są ważne, ale dla mnie ważniejszy jest ciekawy opis, bo niełatwo jest zainteresować kogoś tak krótkim fragmentem tekstu.

    Zgłaszam się!
    Liczba różnic: 7
    Obserwuję jako: Mrs Darcy
    Udostępniam baner: https://plus.google.com/104942531969077154612/posts/JYdBJumbRC8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, to prawdziwa sztuka stworzyć taki opis, aby intrygował czytelnika i sprawiał, że pobiegnie do księgarni po książkę ;)

      Usuń
  23. Zgłaszam się!
    Liczba różnic: 7
    Obserwuję jako: Karolina Wścisłek
    Udostępniam: https://plus.google.com/u/0/113225862405848036467/posts

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie czytałam jeszcze Delirium ale zamierzam to zmienić ;)

    Zgłaszam się!
    Liczba różnic: 7
    Obserwuję jako: Nika
    Udostępniam baner: https://strong-power.blogspot.com/p/lista-konkursow-w-ktorych-biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Książki, książki, książki, są moją codziennością i dużą radością, wszędzie u mnie ich pełno i bardzo dobrze się wśród nich czuję oraz są najlepszym prezentem dla mnie, który bardzo chętnie przygarnę :)

    Zgłaszam się!
    Liczba różnic: 7
    Obserwuję jako: Beata Kandzia
    Udostępniam baner: https://plus.google.com/u/0/110061712332260582292/posts/KpbiSpJpbsZ

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojejku! Zanim się pojawiłeś <3
    Zgłaszam się i zaczynam obserwować bloga (nie tylko przez wzgląd na konkurs - podoba mi się tutaj!)
    Obserwuje jako Marta Cecelska
    Udostępniam baner na wymarzonej książce :D

    Pozdrawiam, moja droga :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się! Umrę jak nie dostanę :D
    Liczba różnic: 7
    Obserwuję jako: Nadia
    Udostępniam baner: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam "Prawda o dziewczynie" ale jeszcze nie czytałam :) Książka czeka na swoją kolej.

    Zgłaszam się!
    Liczba różnic: 7
    Obserwuję jako: Agnes C.
    Udostępniam baner:
    https://plus.google.com/109469830887620317034/posts/Uoydemv25Xm

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się!
    Liczba różnic: 7
    Obserwuję jako: Jolka Wosinska
    Udostępniam baner: https://plus.google.com/106473278950190388675/posts/B7MTN6DmkwA

    Ja też jestem wzrokowcem;) Kiedy w końcu mogłam mieć w swoim posiadaniu książki pióra Jane Austen (której jestem wielką fanką;) to po długich poszukiwaniach skompletowałam serię Klasyka filmową z wydawnictwa Prószyński i S-ka. Ale jak to miało miejsce w przypadku „Alibi na szczęście” to za poleceniem cioci sięgnęłam po nią to nie mogłam się doczekać dalszych losów bohaterów. Szczerzę polecam tytuły autorstwa Anna Ficner-Ogonowska.
    Ale generalnie w czytaniu książek chyba chodzi o emocje i uczucia, jakie są z nimi związane, czy te negatywne, ale przede wszystkim pozytywne. Do wielu bym chętnie wróciłam, bo przywołują miłe wspomnienia związane z tym okresem, kiedy je czytałam. I to miało miejsce w przypadku książek Jojo Moyes, kiedy je wypożyczyłam w bibliotece. Od radości do rozpaczy.
    Ciekawy wpis!
    Chyba się za bardzo się rozpisałam;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się!
    Liczba różnic: 7
    Obserwuję jako: lonely castaway
    Udostępniam baner: https://plus.google.com/110464703222389827466/posts/W5vXTNtMqHr

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się!
    Liczba różnic: 7
    Obserwuję jako: Ulala 09
    Udostępniam baner: https://plus.google.com/u/0/110687054267787125911/posts/7Q3GZD73vTe

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się!
    Liczba różnic: 7
    Obserwuję jako: Gab riela
    Udostępniam baner: http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/p/konkursy.html
    gabolek000@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się!
    Liczba różnic:7
    Obserwuję jako: Alicja_22
    Udostępniam baner: https://plus.google.com/101851312194049476885

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się!
    Liczba różnic: 5 - więcej się nie dopatrzyłam, chyba nie jestem dobra w te klocki :P
    Obserwuję jako: insane sanity
    Udostępniam baner: https://plus.google.com/u/0/118031905341483179439/posts/Uh9U6emCHRD

    Co do tagu: też jestem chyba wzrokowcem, bo jeśli okładka jest mało estetyczna to takie książki pomijam, ale z drugiej strony parę razy dałam się nabrać na kuszącą okładką książkę, która potem okazała się szmelcem (np. Cięcie). :( A co do serii Delirium - czytałam kilka lat temu, była całkiem dobra, ale gdy niedawno dokupiłam sobie opowiadania (swoją drogą bardzo dobre) to ciężko mi było przywołać z pamięci fabułę książek. Ale fakt faktem, że u mnie w "fazie 4" byłaby każda możliwa seria, bo nie lubię przerywać ciągu wydarzeń - to tak jakby odłożyć książkę w połowie, no nie da się, trzeba doczytać do samego końca (od tej zasady są nieliczne wyjątki np. Eragon, który nie nie zachwycił).

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku! Pięknie dziś wyglądasz, mam nadzieję, że masz dobry dzień! ;-) Pozostaw po sobie ślad w postaci komentarza - będzie mi bardzo miło poznać Twoją opinię.

Jeśli mogę tylko prosić - nie rób z komentarzy śmietnika. To nie miejsce na darmową reklamę. Spam będzie usuwany.