poniedziałek, 21 lipca 2014

Pomóż mi wybrać wygląd bloga!

Jak widzicie, na blogu trochę się zmieniło. A właściwie całkiem dużo. I o ile nowy nagłówek mi się podoba, o tyle nie wiem, czy reszta szablonu nie zmniejsza czytelności bloga. Dlatego zastanawiam się, czy zostawić ten szablon na dłużej, czy wrócić do starego, a może po prostu stworzyć coś nowego.

I tu proszę o małą pomoc. Dajcie znać, co sądzicie o nowym wyglądzie. 
Czy podoba Wam się, a może wolicie stary? 
Poniżej macie zestawienie obu wyglądów.

poprzedni wygląd
nowy wygląd

Z góry dziękuję za wszelką pomoc! ;)

3 komentarze:

  1. Oba mi się podobały , jednak ten obecny jest moim zdaniem bardziej przejrzysty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem oba są ładne, ale obecny jest fajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się oba. w tym obecny w szczególności baner. jednakże według mnie mógłby być trochę jaśniejszy. ale baner na prawdę świetny nie zmieniaj go. :D

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku! Pięknie dziś wyglądasz, mam nadzieję, że masz dobry dzień! ;-) Pozostaw po sobie ślad w postaci komentarza - będzie mi bardzo miło poznać Twoją opinię.

Jeśli mogę tylko prosić - nie rób z komentarzy śmietnika. To nie miejsce na darmową reklamę. Spam będzie usuwany.